23 Aralık 2014 Salı

Yazasım Gelmişse Demek...

Merhabalar,

Bu defa biraz dert yanma ya da rahatsız olduğum bir durumu kotarma adına bir yazı yazıyorum bloguma. Benim için yeniliklerimin senesi olacak dediğim 2014 senesine girerken açtığım, daha çok benim için bir yaşam alanı gibi olan kitaplarımın yorumlarını sizlerle paylaştığım  / paylaşacağımı düşündüğüm bir blog olacaktı. Bu iş için beni yüreklendiren de daha çok mükemmel bir proje olan Okuma Şenlikleri olmuştu. Ancak yaşadığım atraksiyonlar nedeniyle okuma hızımın düşmesi, her bir okuduğum kitabın yorumunu paylaşmamam benim blogu ihmal etmeme sebep oldu.  Öyle zamanlar geliyor ki sadece takip ettiğim blogların yazılarını okuyarak zaman geçiriyor, adeta bir blog olduğunu neredeyse unutuyorum. Hatta sanırım şenlik listeleri yayınlamam gerekmese onu da hepten unutacağım. Hatırlarsanız hatta bir yazımda sizlere yaptığım puzzle ları paylaşacağımı da söylemiştim. Puzzle larım yeni evimin duvarlarını süsledi ama ne yazıkki ben bu yazılarımla blog duvarımı süsleyemedi.  Son bir ay da ise aile içinde yaşanılan problemler beni iyice uzaklaştırdı.


Şimdi farkettim de adeta bir veda konuşması gibi olmuş yazıya başlangıcım J Ama niyetim o değil, daha düzenli günlerde yayın yapmak, daha çok kitap paylaşımı yapmak ve bunların yanında sayfamı süsleyecek bazı postları paylaşmak niyetindeyim.  Bu niyetimi de sizlere bloga başlama dönemim olan Okuma Şenliği başında paylaşmak istedim. Özellikle ilk dikkat edeceğim şey haftada üç postu paylaşmak olacak. Bunun için de Salı, Perşembe ve Pazar gününü seçtim. Ama bu demek değil ki başka günler olmayacak J Elif’ in yazası gelirse elbet ki yazar...


Sizlerden ricam her türlü fikirlerinizi bana yorum ya da bazılarınızın yapmış olduğu gibi e-mail ile iletmeniz J sizlerden gelen her yorumun ya da e-mailin içeriği ne olursa olsun beni oldukça mutlu etmekte.



Zamanınızı yazımı okumaya ayırdığınız için teşekkür ederim, hepinize şimdiden iyi seneler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder